VІІ Фестиваль «добрих практик» освітян Харківщини «Майстри педагогічної справи презентують»
Протягом березня – травня 2024 року відповідно до річного плану роботи Комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти» на 2024 рік, із метою задоволення потреб у професійній самореалізації працівників освіти Харківської області, обміну ефективним педагогічним досвідом і створення умов для співпраці наукових, методичних і педагогічних працівників був проведений VІІ Фестиваль «добрих практик» освітян Харківщини «Майстри педагогічної справи презентують» за темою «Педагогічні ідеї подолання освітніх втрат і розривів».
Від Люботинської гімназії №1 було подано 11 робіт, 6 із яких було відзначено дипломами ІІ та ІІІ ступенів:
-Бурих Валентина Григорівна, Міщенко Марина Анатоліївна – «Педагогічні ідеї подолання освітніх втрат і розривів в умовах воєнного стану шляхом охоплення учнів колективними формами діяльності, благодійними, соціальними, екологічними проектами» - диплом ІІ ступеня;
- Зінченко Наталія Миколаївна – «Педагогічні ідеї подолання освітніх втрат і розривів при викладанні історії» - диплом ІІ ступеня;
- Смородько Валентина Анатоліївна – «Роль домашніх завдань у надолуженні освітніх втрат і розривів» - диплом ІІ ступеня;
- Стрілець Валерій Васильович, Книш Світлана Михайлівна, Петрів Ірина Петрівна – «Вимірювання освітніх втрат та визначення ефективних шляхів їх подолання у Люботинській гімназії № 1 Люботинської міської ради Харківської області» - диплом ІІІ ступеня;
- Віннік Марина Сергіївна – «Цифрові інструменти як засіб підвищення мотивації учнів до вивчення предмету» - диплом ІІІ ступеня;
- Олійник Світлана Василівна - «Роль і місце домашнього завдання в освітньому процесі» - диплом ІІІ ступеня;
- Левченко Світлана Миколаївна – «Формувальне оцінювання як інструмент подолання освітніх втрат»;
- Корсунова Інна Олексіївна, Детинич Вікторія Вікторівна – «Підготовка до НМТ з української мови як один із засобів подолання освітніх втрат старшокласників»;
- Коврижна Анна Олексіївна – «Формувальне оцінювання на уроках англійської мови в початковій школі»;
- Дудка Оксана Анатоліївна – «Як відсвяткувати день числа Пі»;
- Білоус Вікторія Володимирівна – «Роль формувального оцінювання у надолуженні освітніх втрат і розривів»
Дякуємо за участь! Вітаємо переможців. Бажаємо натхнення та творчих успіхів!