ПЛАН РОБОТИ БІБЛІОТЕКИ ЛЮБОТИНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ № 1 НА 2024/2025 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Директор Люботинської гімназії № 1
_____________Валерій СТРІЛЕЦЬ
«______»_____________ 2024 р.
ПЛАН РОБОТИ БІБЛІОТЕКИ
ЛЮБОТИНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ № 1
НА 2024/2025 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
м. Люботин
ЗМІСТ
- Основні завдання і напрямки роботи бібліотеки у 2024-2025 навчальному році.
- Заходи за розділами:
- Робота з читачами.
- Організація книжкових фондів і каталогів.
- Масові заходи з популяризації літератури.
- Робота з активом бібліотеки.
- Робота ДБА.
- Робота з педагогічним колективом школи.
- Робота з батьками.
- Підвищення кваліфікації.
Додаток 1. План заходів бібліотеки щодо посилення національно-патріотичного виховання та популяризація книги серед дітей та учнівської молоді.
Додаток 2. План Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек під гаслом «Читаюча шкільна родина – стратегічне завдання бібліотеки»
1.Основні завдання і напрямки роботи бібліотеки
у 2024/2025 навчальному році
Невід’ємною складовою науково-освітянського та інформаційного простору є бібліотеки, які накопичують, зберігають і поширюють знання, що зафіксовані у друкованих та інших носіях інформації. Саме бібліотека є найважливішою творчою лабораторією, саме від її ресурсів і послуг залежить якість та зміст навчально-виховної роботи. Книга – це скарб, мудрість і досвід, ретельна праця, творча думка і презентація ідей.
Шкільні бібліотеки відіграють ключову роль у розвитку національної свідомості дітей та підлітків, і важливо, щоб вони відповідали вимогам сучасності та потребам своїх користувачів. Нова роль бібліотек полягає в створенні сучасних публічних просторів, які базуються на принципах відкритості, інклюзивності, партнерства, розвитку та клієнтоорієнтованості. Такі бібліотеки з проактивними бібліотекарями відповідають потребам сучасного українця та допомагають у формуванні здорової та свідомої нації. Щоб забезпечити повернення користувачів, важливо мати на увазі цінності й принципи, які підтримуються бібліотеками, та враховувати їх потреби. Роль бібліотекаря повинна стати більш активною та розширюватися. Бібліотекар повинен створювати умови для спілкування, організовувати та модерувати заходи, що сприятимуть пошуку та поширенню найкращого досвіду для місцевого розвитку.
Основною метою є перетворення бібліотекаря на модератора розвитку громади, соціального працівника та менеджера, який організовує події та заходи, сприяючи залученню нових користувачів до бібліотеки.
Сьогодні основними завданнями бібліотеки є:
- Піднесення бібліотечної справи на якісно новий рівень, інформатизація бібліотечних процесів, впровадження в роботу бібліотеки нових інформаційно-комунікаційних технологій, навчання користувачів технологіям інформаційного самообслуговування, створення нових та поповнення існуючих баз даних матеріалів, необхідних для забезпечення навчально-виховного процесу.
- Сприяння реалізації державної політики в галузі освіти, розвитку навчально-виховного процесу; виховання загальної культури, національної свідомості, шанобливого ставлення до книги.
- Підвищення інформаційної, освітньої, культурологічної, виховної, пізнавальної, інтелектуальної функцій, які вміщують найповніше інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу, надання інформаційно-методичної допомоги учням, педагогам в оволодінні основами наук і організації навчально-виховного процесу
- Координація роботи шкільної бібліотеки зі школярами, педагогами, батьками в популяризації книги, в задоволенні інформаційних потреб книгокористувачів, формуванні в них навички читання літератури.
- Виховання у школярів інформаційної культури, культури читання; формування вмінь користуватись бібліотекою, її послугами, книгою, довідковим апаратом, базами даних, розвиток творчої думки, пізнавальних здібностей та інтересів школярів. Забезпечення росту професійної компетентності педагогічних кадрів.
- Систематична робота шкільного бібліотекаря зі збереження, зміцнення та розширення книжкового фонду, формування ядра книжкового фонду, основу якого складала б українська книга; поповнення шкільного фонду краєзнавчими й бібліотекознавчими матеріалами, літературними доробками місцевих авторів; розширення книжкового фонду засобами проведення доброчинних акцій «Подаруй книгу».
- Якнайповніше забезпечення реалізації таких принципів функціонування шкільної бібліотеки, як пріоритет читацьких інтересів, глибоке і копітке їх вивчення та задоволення відповідно до можливостей бібліотеки: формування в дітей стійкої потреби в книзі.
- Популяризація книги, постійне оновлення матеріалів, календаря пам’ятних дат, даних про новини бібліотеки, нові надходження, програмних творів, творів письменників рідного краю, рекомендаційних списків літератури та іншої інформації.
- Підвищення авторитету шкільного бібліотекаря, збільшення ролі його праці в навчально-виховному процесі школи, сприяння зростанню соціальної активності шкільного бібліотекаря, його готовності до сприйняття нових ідей, маркетингової діяльності як засобу та інструменту оптимізації процесу обслуговування і розширення сфери впливу шкільної бібліотеки.
2.Заходи за розділами:
2.1. Робота з читачами
Залучення учнів до читання та роботи у бібліотеці
№ з/п |
Назва заходів та технологій |
Термін виконання |
Відповідальний |
|
Перереєстрація та запис нових читачів. |
Вересень, жовтень |
Бібліотекарі |
|
Обслуговування учнів, вчителів, батьків.
|
Постійно |
Бібліотекарі |
|
Екскурсії до шкільної бібліотеки першокласників. |
Січень |
Бібліотекарі |
|
Проведення бесід про правила користування бібліотекою. |
Протягом року |
Бібліотекарі |
|
Проведення заходів з ліквідації заборгованості читачів. |
Постійно |
Бібліотекарі |
|
Робота з формулярами читачів.
|
Постійно |
Бібліотекарі |
|
Виховання бібліотечно-бібліографічної грамотності учнів. |
За планом |
Бібліотекарі, вчителі |
|
Інвентаризація, індексація книжкового фонду та списання |
За планом |
Бібліотекарі |
Індивідуальна робота з читачами
№ з/п |
Назва заходів та технологій |
Термін виконання |
Відповідальний |
1. |
Проводити індивідуальне консультування читачів при виборі книги:
|
Постійно |
Бібліотекарі |
2. |
Виділити групи читачів за інтересами. |
Жовтень
|
Бібліотекарі |
3. |
Аналізувати читацьких формулярів: «Що читаємо? Як читаємо?» |
Лютий
|
Бібліотекарі |
4. |
Проводити бібліографічні індивідуальні консультації:
|
Постійно |
Бібліотекарі |
Обслуговування читачів
|
Назва заходів та технологій |
Термін виконання |
Відповідальний |
1. |
Організація інформаційної діяльності по спрямуванню національного самоусвідомлення і духовного становлення учнів – користувачів бібліотеки . |
Протягом року |
Бібліотекарі |
2. |
Залучення нових читачів:
|
Січень Протягом року |
Бібліотекарі |
3. |
Обслуговування читачів протягом року. |
Систематично |
Бібліотекарі |
4. |
Налагодження індивідуальної роботи з читачами:
|
Протягом року
Згідно плану роботи на рік |
Бібліотекарі, Вчителі початкових класів
|
5. |
Оформлення інформаційних і книжкових виставок і викладок.
|
Систематично |
Бібліотекарі |
6. |
Участь у Всеукраїнських конкурсах, акціях, інтернет-семінарах, Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек під гаслом «Читаюча шкільна родина: стратегічне завдання бібліотеки» , «Живи, книго!» |
Протягом року
|
Бібліотекарі
|
2.2. Краєзнавча робота
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
3.1. |
Ведення краєзнавчої картотеки |
Протягом року |
Бібліотекарі |
|
3.2. |
Робота по удосконаленню краєзнавчого довідково- бібліографічного апарату. |
Протягом року |
Бібліотекарі |
|
3.3. |
Виставка «Мандрівка по рідному краю». |
26.01.24. |
Бібліотекарі |
|
2.3 Організація книжкових фондів і каталогів
|
Назва заходів та технологій |
Термін виконання |
Відповідальний |
1. |
Ведення індивідуального, сумарного обліку бібліотечного фонду. |
Протягом року |
Бібліотекарі |
2. |
Оформлення документації на нові надходження та систематична звірка її з бухгалтерією. |
1 раз у квартал |
Бібліотекарі |
3. |
Ведення чіткого обліку виданих підручників по класах. |
Протягом року |
Бібліотекарі |
4. |
Робота з фондом:
|
Протягом року |
Бібліотекарі |
5. |
Вилучення з фондів:
|
Протягом року
|
Бібліотекарі |
6. |
Комплектування книжкового фонду. |
Протягом року |
Бібліотекарі |
7. |
Робота з фондом підручників:
|
Вересень Травень
Протягом року |
Бібліотекарі |
8. |
Заходи по збереженню фонду:
|
І раз на семестр Протягом року |
Актив бібліотеки Класні керівники Бібліотекарі |
9. |
Ведення всіх операцій з обліку бібліотечного фонду підручників. |
Протягом року |
Бібліотекарі |
10. |
Залучення учнів та педколективу школи до участі у внутрішньо шкільній акції «Живи, книго!». |
Протягом року |
Оргкомітет Бібліотекарі |
11. |
Популяризація та вивчення бібліотечного фонду.
|
Протягом року |
Кл. керівники, бібліотекар |
Робота з підручниками
№ з/п |
Назва заходів та технологій |
Термін виконання |
Відповідальний |
1 |
Своєчасно (до 01.09) забезпечувати учнів підручниками, які є у наявності.
|
Серпень – вересень |
Бібліотекарі |
2 |
Вивчати стан забезпеченості учнів підручниками з урахуванням особистих підручників.
|
Вересень Жовтень |
Бібліотекарі |
3 |
Продовжувати комплектувати фонд шкільних підручників.
|
Протягом року |
Бібліотекарі |
4 |
Замовляти необхідні підручники на поточний навчальний рік . |
Згідно наказу Міністерства освіти України |
Бібліотекарі |
5 |
Проводити списання підручників загублених читачами та застарілих.
|
За потребою |
Бібліотекарі
|
6 |
Взяти участь у шкільному етапі акції «Живи, Книго!».
|
За планом |
Бібліотекарі, класні керівники |
7 |
Проводити бібліотечні уроки.
|
Протягом року |
Бібліотекар |
8 |
Провести повну інвентаризацію фонду підручників, розстановку їх по класах, найменуваннях, роках видання. |
Вересень, Травень – червень |
Бібліотекарі |
2.4. Масові заходи з популяризації літератури
Назва заходу |
Дата виконання |
Відповідальний |
Участь у масових заходах Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек. Місячник військово-патріотичного виховання Акція «Молодь за здоров’я», «Здорова дитина – майбутнє України» Тиждень права Різдвяні свята Тиждень безпечного інтернету Тиждень з охороною праці Місячник громадського виховання Тиждень «Я – українець, Я – європеєць »
|
Вересень Жовтень Листопад
Грудень Січень Лютий Квітень Травень
|
Актив бібліотеки, бібліотекарі, клас. керівники |
Вересень |
||
1. Провести перереєстрацію читачів на 2024/2025 н. р. 2.Підготувати книжкову полицю для проведення першого уроку на тему «Перемагає той, хто пам'ятає» – тема першого уроку 2024/2025 навчального року 3. Оформити книжкові викладки «Українці – нація героїв» 4. Підготувати огляд книг «Вони захищають свою країну і вільну землю - Україну» - до дня пам'яті захисників України . 5.Оформити куточок допризовника «Захист Вітчизни» 6. Вивчити стан забезпечення учнів підручниками. 7. Видати підручники згідно актів класним керівникам та за відомостями учням (1-11 класів). 8. Зробити замовлення підручників яких не вистачає в школі. |
до 01.09. 24 до 30 серпня
до 30 серпня до 29 серпня
до 3 вересня
до 08.09
до 20 .09. |
бібліотекарі
|
1. Здійснити прийом і технічну обробку нової літератури і підручників 2. Скласти статистичний звіт наявності підручників у бібліотеці. 3. Оформити книжкові викладки «Апостол» – видатна пам’ятка книжкового мистецтва. До 450-річчя друкованої книги на території України |
При надходженні До 07.09
19.09 |
Бібліотекарі
|
1. Провести урок історичної пам’яті «Партизанський фронт доблесті і відваги» 7-9 кл. 2. Книжкова виставка дискусія «Здоров’я дітей – здоров’я нації» для 1-9 кл. 3. Всеукраїнський день бібліотек. День відкритих дверей «Книжковий дім відкритий всім» 4. Книжкова виставка презентація «Бібліотека: день за днем». Віртуальна мандрівка по бібліотекам світу. 1-9 кл.
5.Книжкові виставки: «255 років від дня народження Івана Петровича Котляревського (1769-1838),українського поета, драматурга, перекладача, просвітителя»; «130 років від дня народження Олександра Петровича Довженка (1894-1955), українського прозаїка, кінорежисера». |
20.09 -23.09
27.09
27.09 |
Бібліотекарі Вч. укр. мови Бібліотекарі
Бібліотекарі
|
Жовтень |
||
Куточок «Календар пам’ятних дат»:
|
1 декада місяця
|
бібліотекарі
|
Хвилини цікавих повідомлень. «Міжнародні свята жовтня» Всесвітній день вчителя Міжнародний день шкільного бібліотекаря |
07. 10 23.10 |
Бібліотекарі |
Відкриття Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек «Читаюча шкільна родина: стратегічне завдання бібліотеки». «Оформлення книжкової виставки: «Ми українці: честь і слава незламним!» Віртуальна мандрівка по бібліотекам світу. 3 кл. Оформлення книжкової виставки «Це моя Україна – це моя батьківщина!» Оформлення тематичної книжкової інсталяції «Знай, люби, бережи історію свого народу (до дня українського козацтва) Бібліотечний урок «А ми тую козацькую славу збережемо» 5 клас. Формування тематичних папок з краєзнавчої тематики «Це цікаво знати». – 7 класи |
02.10
03. 10
04.10 07.10
09.10
09.10
10.10.
|
бібліотекаріі
Бібліотекарі
Бібліотекарі Бібліотекарі
Бібліотекарі
Бібліотекарі
Бібліотекарі |
|
122.10
14.10. 17 – 21.10 |
Бібліотекарі
Бібліотекарі Бібліотекарі |
3. Зустрічі у бібліокафе «Дегустація літературних новинок» 5-6 кл. 4. Рейд «Живи, книго!» 5. Мультимедійний урок «Інформаційні лабіринти сучасної бібліотеки» 8 кл. 6. Підведення підсумків і звіт Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек «Читаюча шкільна родина: стратегічне завдання бібліотеки» |
16.10
18.10 21.10
24.10
24.10 25.10
25.10
|
Бібліотекарі
Бібліотекарі Бібліотекарі
Бібліотекарі
Бібліотекарі Бібліотекарі
Бібліотекарі |
Листопад |
||
Куточок «Календар пам’ятних дат»:
|
1 декада місяця
|
Бібліотекарі
|
1. Провести літературний калейдоскоп «Безмежний світ книжок» (1-4 класи). 2. Провести бібліотечну годину «Розмова про мову» до Дня української писемності та мови для 5 кл. 3. Оформити книжкову виставку «Рідна мова – то доля народу» 4. Викладка літератури «Добро починається з тебе» до Дня доброти
|
07- 11. 11
08. 11
08. 11
12. 11
|
Бібліотекарі
Бібліотекарі
Бібліотекарі
Бібліотекар
|
1. Провести патріотичну сторінку «Україна назавжди» до Дня Гідності і Свободи; 2. Година дружнього спілкування «Толерантність у спілкуванні – ознака виховання»7 кл. 3 . Оформити книжкову виставку «Рідна мова – то доля народу» |
15.11
18.11 14-18.11 |
Бібліотекарі
Бібліотекарі Бібліотекарі |
1. Провести годину- реквієм : «Чорна тінь голодомору» (до дня пам’яті жертв голодомору та політичних репресій) 6 класи, 2. Оформити виставку – факт «Голодомор мовою документів»; літературну викладка «Голгофа голодної смерті» - відображення голодомору в українській літературі (М. Куліш, У. Самчук, Ю. Яновський, В. Барка, І. Багряний, В. Захарченко та інші) 3. «Живи, книго!» 4. Оформити книжкову виставку: «135 років від дня народження Остапа Вишні (1889-1956), українського прозаїка, гумориста, сатирика».
|
22. 11
20 – 24211
20-25.11 26 11 27.11
29.11 |
Бібліотекар Вчит. Історії
Бібліотекарі
Бібліотекарі Бібліотекарі Бібліотекарі
Бібліотекарі |
Грудень |
||
Куточок «Календар пам’ятних дат»:
|
1 декада місяця
|
Бібліотекарі
|
1. Інформаційна викладка «Шкідливі звички: міраж чи дійсність»; 2. Урок застереження «Небезпечна пристрасть» для 9 кл. 3. Оформити розширену книжкову виставку: «Україна незалежна, єдина» до Дня проголошення Незалежності України 4. Оформити виставку-портрет «ЛИЦАРІ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ» до дня ЗСУ 5. Тематична книжкова виставка «Дивосвіт рідної природи» |
2.12
03.12 04.12
6.12
9.12 |
Бібліотекарі
Бібліотекарі Бібліотекарі
Бібліотекарі Бібліотекарі |
1. Провести бібліотечно-правова година «Свої права ти добре знай» 9 класи 2. Оформлення книжкової викладки «На хвилинку зупинись – на новинку подивись». 3. Оформлення тематичної виставки «Ліквідатори, хто вони?» до Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС |
12.12
12-13. 12
13. 12
|
Бібліотекарі
Бібліотекарі
Бібліотекарі |
Оформити книжкові виставки: 1.«100 років виповнюється драмі «97» Миколи Куліша (1924)»; «95 років п’єсі Миколи Куліш «Мина Мазайло» (1929)»; 2. «80 років роману Івана Багряного «Тигролови» (вперше видана, як «Звіролови») (1944)» |
20.12 |
Бібліотекарі
|
Взяти участь у святкуванні Нового року.
|
16 – 20. 12
|
Бібліотекарі
|
Січень |
||
Куточок «Календар пам’ятних дат»:
|
1 декада місяця
|
Бібліотекарі
|
1.Оформити книжкову виставку «70 років роману Петра Панча «Гомоніла Україна» (1954). 2.Оформити книжкову виставку «45 років роману Ліни Костенко «Маруся Чурай» (1979). |
06.01
07.01
|
Бібліотекарі
Бібліотекарі
|
Книжкова виставка «Зарубіжні книги-ювіляри» 490 років виповнюється літературній версії «Балад про Робін Гуда» (1534); 305 років роману Даніеля Дефо «Робінзон Крузо» (1719); 205 років роману Вальтера Скотта «Айвенго» (1819); 180 років казці видатного данського письменника Ганса Християна Андерсена «Снігова Королева» (1844); 180 років роману Александра Дюма «Три мушкетери» (1844); 155 років роману Жуля Верна «20000 льє під водою». |
09 -10.01
09-10.01
|
Бібліотекар
Бібліотекарі
|
1. Оформити тематичну виставку: «Історія Української Державності» (до Дня Соборності України) 3. «Живи, книго!» |
13 – 20. 01
17.01 |
Бібліотекарі
Бібліотекарі |
1. Оформити історичну інсталяцію календар до дня героїв Крут «Згадаймо юність, що горіла в Крутах» 2. Оформити книжкову виставку «Павло Чубинський – творець державного гімну»
|
22 – 24. 01
06 – 24.01
|
Бібліотекарі
Бібліотекарі
|
Лютий |
||
Куточок «Календар пам’ятних дат»: * події та літературні ювілеї лютого; * рекламні та інформаційні перерви біля куточка. |
1 декада місяця
|
Бібліотекарі
|
1. Провести день бібліографії: «Енциклопедії та словники – помічники в навчанні» 5 кл. 2. Бібліотечний урок «Довідково-бібліографічний апарат для молодших школярів» 3 кл
|
03– 04. 02
05 – 07. 02 |
Бібліотекарі
Бібліотекарі |
1. Оформити книжкову виставку-інсталяція «Все починається з кохання» ( до дня Святого Валентина) 2. Створення брошури «Інтернет – добре чи погано?» До дня безпечного інтернету 3. Оформити книжкову виставку - інсталяцію «Зове на бій Небесна Сотня за України майбуття» до Дня Героїв Небесної Сотні |
12 – 14. 02
17.02
20.02 |
Бібліотекарі
Бібліотекарі Бібліотекарі |
1. Спланувати і провести заходи до Міжнародного Дня рідної мови:
|
20-24.02
20 -24. 02 |
Бібліотекарі Бібліотекарі учит. укр. мови |
Березень |
||
Куточок «Календар пам’ятних дат»:
|
1 декада місяця |
Бібліотекарі
|
1. Провести бібліотечно-літературну гру: «Читай відгадуй» 3 кл. 2. Підготувати та провести бібліотечну годину спілкування: « Пишайтеся , що ви жінки, бо живете чуттями серця» ( до 8 Березня) 9 кл. |
04 – 06.03
7.03
|
Бібліотекарі
Бібліотекарі
|
1. Взяти участь у заходах присвячених дню народження Т.Г.Шевченка .
|
07.03
11-13. 03
|
Вчителі укр. літератури Бібліотекарі |
1. Рейд перевірка підручників по класах «Живи, книго» 2. Підготувати і провести «Тиждень дитячої юнацької книги» (за планом) 5. Оформлення книжково-ілюстративної виставки «Література рідного краю» |
12 – 14. 03 18 – 21. 03
18 – 21. 03 |
Бібліотекарі
|
Квітень |
||
Куточок «Календар пам’ятних дат»:
|
1 декада місяця
|
Бібліотекаріі
|
1. Інформхвилини:
2.Онлайн-екскурсія до пам’яток і визначних місць (до дня пам’яток та визначних місць) |
07.04 11.04 18.04
18.04 |
Бібліотекарі
|
Оформити книжкову виставку : 1.«Є на світі казкова країна» до Міжнародного дня дитячої книги» 2. Калейдоскоп здоров’я «Здоров’я нації – наслідки війни»;
Прес – огляд «Збережемо здоров’я – заради життя» до Всесвітнього дня здоров’я.
|
04.04
07.04-11.04
|
Бібліотекарі
|
Книжкова - екскурсія в природу: «До природи не неси шкоди» ( до Всесвітнього дня Землі.) 6 класи.
|
18. 04
|
Бібліотекарі
|
Оформити книжкову виставку-пам'ять « Біль України -Чорнобиль» |
24 – 25. 04 |
Бібліотекарі |
Травень |
||
Куточок «Календар пам’ятних дат»:
|
1 декада місяця
|
Бібліотекарі
|
1.Оформити книжкову виставку-пам'ять « Пройшла війна стежками долі» 2. Підготувати фотовиставку «Мама, матінка, матуся» 3. Оформити книжкову виставку інсталяцію «З Європою в серці»
|
01 – 02. 05
06 – 08. 05
07 – 09. 05
|
Бібліотекарі
|
4. Зібрати підручники до бібліотеки. |
13 – 16.05 15.05
20.05 27.05 |
Бібліотекарі
|
2.5.Робота ДБА
Для забезпечення якісного інформаційно-бібліографічного обслуговування педколективу, учнів та батьків бібліотека і надалі приділятиме першочергову увагу довідково-бібліографічному апарату:
№ з/п |
Назва заходів та технологій |
Термін виконання |
Відповідальний |
1 |
Поповнення і впорядкування каталогу і картотек:
|
Протягом року |
Бібліотекарі |
2 |
Консультативні години «Робота з картотеками». |
За необхідністю |
Бібліотекарі |
3 |
Пояснення учням правил користування ДБА. |
За необхідністю |
Бібліотекарі |
4 |
Проводити бібліографічні огляди літератури, перегляди літератури до знаменних дат, до дат народження письменників, свят. |
Протягом року |
Бібліотекарі |
5 |
Створення рекомендаційних списків художніх творів, що вивчаються за новою шкільною програмою ( 1-3-х , 5-7 класах) НУШ. |
Протягом року |
Бібліотекарі |
2.6. Робота з педагогічним колективом школи
№ п/п |
Назва заходів та технологій |
Термін виконання |
Відповідальний |
1. |
Інформаційне забезпечення вчителів новинками літератури (з використанням картотек, каталогів, стенду «Шкільна бібліотека інформує»). |
Постійно |
Бібліотекарі |
2. |
Оформлення книжкових виставок до педрад та методичних засідань вчителів-предметників .
|
За потребою |
Бібліотекарі |
3. |
Підготовка анотованих списків літератури для вчителів-предметників. |
За потребою |
Бібліотекарі |
4. |
Брати участь у педрадах, семінарах, ШМО. |
Протягом року |
Бібліотекарі |
5. |
Поповнювати матеріалами раніш оформлені картотеки. |
Постійно |
Бібліотекарі
|
6. |
Індивідуальне інформування вчителів, що атестуються. |
Постійно |
Бібліотекарі |
7. |
Брати участь у підготовці та проведенні предметних тижнів. |
Постійно |
Бібліотекарі |
8. |
Інформувати оргкомітет огляду-конкурсу «Живи, книго!» про стан збереження підручників класами. |
Протягом року |
Актив бібліотеки
|
9. |
Постійно допомагати у виборі літератури педколективу школи при проведенні масових заходів. |
Протягом року |
Бібліотекарі |
10. |
Допомога класним керівникам початкових класів книжковими добірками щодо організації уроків позакласного читання. |
Протягом року |
Бібліотекарі |
2.8.Робота з батьками
Шкільна бібліотека допомагає батькам у вихованні в учнів любові до книги та культури читання. А батьки в свою чергу, надають допомогу у збереженні шкільних підручників.
№ з/п |
Назва заходів та технологій |
Термін виконання |
Відповідальний |
1 |
Проводити консультації з батьками по ремонту книг та збереженню навчальної літератури . |
Протягом року |
Бібліотекарі |
2 |
Вести пропаганду літератури для батьків з виховання дітей. |
Протягом року |
Бібліотекарі |
2.7.Підвищення кваліфікації.
|
|||
№ |
Назва заходів та технологій |
Дата виконання |
Відповідальний |
1 |
Взяти участь в районних методоб'єднаннях. Участь у семінарах, практикумах, курсах. |
Протягом року |
Методист голова МО бібліотекарі |
2 |
Вивчення документів, матеріалів з питань освіти та бібліотечної справи. |
Протягом року |
бібліотекарі |
3 |
Обмін досвідом бібліотекарів міста, громади та області. |
Протягом року |
Голова МО |